20.kolo

Ptičie - Slovan Belá

3:1(0:1)

Zostava:Š.Haburaj-Pristaš,D.Burik,Hašuľ,J.Marinič,

D.Haburaj-M.Marinič,M.Haburaj,D.Gnip-
Bednár,Kepič(M.Škutka,Lojan,P.Burik)

Gól:D.Gnip

Hlas trénera:V prvom polčase sme bojovali hrali agresívne,tvrdo tak ako to má byť niekedy síce až za hranicou únostnosti,ale to vyplunulo z toho,že chlapci veľmi chceli vyhrať dali sme nádherny gól mali aj ďalšie šance,ktoré sa musia premieňať úniky Kepiča či M.Mariniča boli jasne fauly v pokutovom
územi,ale samozrejme rozhodca mlčal.Do druhého polčasu sme nastúpili neskutošne ustráchane domáci ožili zaslúžene otočili zápas.Doteraz však nechápem prečo nám domáci funkcionári nadávali preto,že sme viedli???Neviem si predstaviť čo by sa stalo keby sme tam nebodaj bodovali,niekedy treba uznať aj silu súpera u nás domáci remizovali a ja som im podal normálne ruku nikomu som nenadával...A pritom z rozhodcu mám zmiešané pocity,ale na to sa večne nedá vyhovárať naši kľúčoví hráči si musia uvedomiť,že futbal sa nedá oklamať bez tréningu sa hrať jednoducho nedá dochádzali nám sily,ale to preto lebo po niektorým by som mohol spočítať tréningove jednotky na jednej ruke a to je dosť smutné vysvedčenie jednoducho sa stále nedá žiť z toho,že som dal 3 góly poslednému družstvu,alebo hral pár dobrých zápasov za mužov to je minulosť a tiež nie som si istý či po tomto zápase sa každý može pozrieť do očí každému na ihrisku sme jedenásti,ale ked to dvaja viditeľne vypustia je to vidno,snád nam tento zápas otvorí oči...