19.kolo

 Slovan - Dlhé 2-3(0-2)
 

g.Kudravý,Kepič

Zostava-M.Diňa-M.Hašuľ st.,Nacko,J.Marinič,D.Lojan-M.Marinič,D.Gnip,M.Haburaj,D.Haburaj-
Kepič,Bednár(Kudravý,M.Hašuľ ml.,)

Hlas trénera-Dnešnú prehru beriem na seba zle som postavil taktiku je to moja vina som z toho
veľmi sklamaný. Nebolo to šťastné rozhonutie hrať až tak ofenzívne chcel som čím skôr rozhodnúť
o výsledku,ale žiaľbohu nepodarilo sa nám to zlyhal som na plnej čiare....Vedeli sme,že derby
má svoje špecifiká po hrubých chybách sme inkasovali a z kŕča sme sa počas celého stretnutia
nedostali,ale aj súper hral v niektorých fázach priam skvele,riadne ma zaskočili. Bolo to najlepšie
mužstvo čo v tejto sezóne hralo u nás a preto zaslúžene vyhralo k čomu mu srdečne blahoželám....My
chceme zabudnúť utrieme slzy a pôjdeme ďalej....

P.Hišem