17.kolo

Slovan Belá-Kamenica 6:0(3:0)

Góly:Kepič 3,Gdovičin,D.Haburaj,Karľa


Zostava-Diňa-Gdovičin,Bednár,

M.Haburaj,V.Burik-Karľa,D.Lojan-JO.Gnip,Burda,D.Haburaj-Kepič(A.Kudravý,Fedič)

Hlas trénera:"V tomto týždni to bolo 3 stretnutie pre mojich chlapcov a mal som troška obavy o náš výkon to sa aj potvrdilo,k tomu sa pridalo obrovské teplo a aj to,že súper pricestoval len s 9-timi hráčmi. Od začiatku sme boli v hernom kŕči. Produkovali sme hru z ktorej boleli oči. Mali sme hru v rukách len tam bolo strašne veľa nepresností. Cez prestávku napriek vedeniu prišiel tvrdý dohovor. Tak jak sme hrali v provom polčase nechceme a ani viac snáď hrať nebudeme. Chlapci si dali povedať potom sme hrali troška lepšie,ale aj tak to nebol náš optimálny výkon. Na margo toho,že na koľko útočníkov respektíve v akom rozostavení by sme mali hrať či kto by mal hrať to je plne v mojej kompetencii. Keď sa to niekomu nepáči prosím,ale zatiaľ stále ja som tréner takže ja zodpovedám za hru a výsledky....V jari hráme viac zozadu a zdá sa, že to nie je až tak zlé,keď sme doposiaľ neprehrali. Ak sa Vám to však nepáči vydržte po sezóne príde zmena možno dôjde Fergason som počul,že skončil v Manchestri....