25.kolo

Bystré-Tj Slovan 5-3(2-2)


g.Kudravý 2,D.Haburaj

Zostava-Diňa-M.Haburaj,D.Haburaj,Lojan,P.Burik-M.Marinič,Bednár,Karľa,D.Gnip-
Jo.Gnip,Kudravý(V.Burik,J.Marinič,Rebič,M.Gnip)

Hlas trénera- Vonku sme ťahali peknú seriu bez prehry pre niektorých hráčov to bola prakticky
rozlúčka s dorastom, ale toto som nečakal ani v najhoršom sne. Podmienky na hru boli možno na
úrovni prvej ligy a rozhodca pán Bančanský vysoká škola rozhodovania azda nepokazil ani jeden
verdikt veľmi dobre.My sme chceli vyhrať respektíve ja som chcel vyhrať a ešte asi traja hráči zbytok
nenachádzam slová.Už prvý polčas ,kde sme dvakrát viedli bol hrozný kopili sme také chyby ,že
to nemá obdoby. V prestávke som chlapcov nabádal k väčšiemu chceniu zápalu pre hru predsa
reprezentujú klub aj seba oni to pochopili tak,že sa po niektorí len prehádzali bola to urážka
futbalu. Takú rozlúčku som rozhodne nečakal. Ja som došiel na zápas prakticky tri dni po operácii deň
po nej som už bol na tréningu ich pozdraviť a oni sa mi tak poďakujú,taký podraz zavládlo u mňa
neskutočné sklamanie.  Myslím,že toto som si nezaslúžil ja ani klub takú reprezentáciu. ..Chlapci mi
dali jasný odkaz aj,keď sa mi nepáči a je mi z toho smutno plne to rešpekujem.

P.Hišem