24.kolo

  Belá - Medzilaborce

1:3(0:0)

Gól:M.Haburaj

Zostava:M.Diňa-Pristaš,Nacko,D.Burik,D.Haburaj-M.Marinič,

J.Marinič,Bednár,Gnip,
Kepič,Bednár(M.Škutka,M.Hašuľ,S.Hašuľ)

V horúcom počasí predviedli obe družstvá priemerný výkon,no hosťom to stačilo na tri body.

Prvý polčas bol podpriemerný a z našich šancí sa neujala strela D.Gnipa,ktorú brankár stĺmil pred bránkovou čiarou.Hostia taktiež nemali nejaké šance okrem jedinej hlavičky mimo.V druhom polčase však prišiel z našej strany totálny útlm a okrem penalty,ktorú premenil M.Haburaj sme si nevypracovali prakticky nič!Hostia otočili skóre najprv hlavičkou(s našim prispením),potom strelou z hranice šestnástky a na záver penaltou.

To,že tréner berie vinu za dnešný výkon na seba je nesprávne,lebo takýmto výkonom túto vinu nesú sami hráči a to nielen hrou ale hlavne správaním!!!

Hlas trénera:Po dvoch závahaniach sme dnes chceli bodovať naplno,žiaľbohu nie som si istý či vážne všetci chceli vyhrať.Súper bol lepší na všetkých frontoch vo všetkom sme zaostávali vyhral zaslúžene k čomu mu blahoželám,prehra ma nesmierne mrzí obrovské sklamanie som však zažil ked som vstúpil do útrob štadióna smiech v oboch šatniach hostia vyhrali zaslúžene sa radovali,ale prečo mali úsmev na tvári aj moji chlapci to neviem....Bolo horúco počasie nefutbalové,ale aj tak som si myslel,že aspoň srdiečko na ihrisku necháme nenechali sme a to je len moja vina ja som nedokázal svojich chlapcov správne namotivovať.