23.kolo

 Slovan Belá-Ptičie 3-2(1-1)


g-Jo.Gnip,Karľa,Kudravý

Zostava-Diňa-Karľa,Kepič,D.Haburaj,Burik-M.Marinič,Lojan,M.Haburaj,Bednár-
Kudravý,Jo.Gnip(J.Marinič,Rebič)

Hlas trénera-Začali sme tlakom šance striedali šance z ničoho nič však hostia udreli.Chlapci sa snažili
nebolo im čo vyčítať len ten gólik chýbal a do prestávky sme ho nakoniec aj dali 1-1.V druhom polčase sme
mali opäť viac z hry skvele sa uvoľnil Karľa a skóroval.Upokojili sme sa no z neprehľadnej situácie pred
našou bránkou bola penalta hostia zrovnali.Moji chlapci však bojovali naďalej „v hodine dvanastej“
nás rozjasal Kudravý.Úplne zaslúžene sme vyhrali chalani bojovali do poslednej chvíľky tak sa má
bojovať za náš Slovan.Mám respektíve mal som super chalanov!!!

Zaujímavosť-Prebiehala 25minúta mladý Gnip si obhodil obrancu ten ho zastavil,rozhodca namiesto
penalty vylúčil domáceho trénera za protesty.
Hlas trénera-Z môjho pohľadu to bola jasná penalta.Nikoho som neurazil nechápem to,že som
kričal samozrejme cítil som obrovskú krivdu.Niektoré verdikty boli podľa mojho názoru chybné,ale
nechcem to tu rozoberať som nesmierne rád,že to chalani zvládli.Už nikdy nechcem koučovať
z tríbúny bolo to hrozné...

P.Hišem